Artur Abramowicz
-
właściciel i dyrektor szkoły
Człowiek o wielu specjalizacjach i zainteresowaniach. Studiował germanistykę na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
W czasie studiów frapowali go głównie pisarze nieco odbiegający od powszechnie przyjętych kanonów literackich. W swojej pracy dyplomowej zajął się zatem fenomenem renesansu Heramanna Hesse, autora „Wilka Stepowego / Steppenwolf, Sidharty, Gry Szkalnych Paciorków” pośród amerykańskich Beatniców i Hipisów w latach 60-tych.Od dwudziestu lat specjalizuje się w nauczaniu języka niemieckiego. W swojej dotychczasowej „karierze pedagogicznej” organizował kursy, szkolenia i zagraniczne obozy językowe dla dzieci i młodzieży. W ramach zwalczania stereotypów kulturowych i budowania kultury życzliwości dla innych nacji animował i koordynował program wymiany młodzieży polsko-niemieckiej (Deutsch-Polnisches Jugendwerk). Przez szereg lat współpracował ze szkołą języków obcych „Empik” i zajmował się tłumaczeniem literatury medycznej.
Zna biegle kilka języków obcych. Jest menedżerem oświaty i wychowania, zaangażowanym w krzewienie alternatywnych form edukacji. Wyznaje zasadę, że nie ma rzeczy niemożliwych – Impossible is Nothing. Jego podstawowe hobby to szkoła – można powiedzieć, że nią żyje. Prywatnie żonaty (od przeszło 20 lat!), jest dumnym ojcem trójki dzieci, gitarzystą amatorem i miłośnikiem starych hitów muzycznych (Cash, Niemen, Dylan, Van Morrison), spacerów z psem Hawą, zapalonym kibicem trampkarzy Victorii Sulejówek `04 i kierowcą hipsterskiego Volvo.
Edyta Antoniuk
-
wicedyrektorka szkoły
-
terapeuta SI
Magister filologii polskiej (specjalność nauczycielska). Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną, a także studiów podyplomowych z zakresu oligofrenopedagogiki. Terapeutka integracji sensorycznej. Ukończyła liczne kursy i szkolenia zakresu pracy z uczniem uzdolnionym oraz ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Koordynatorka programu “Szkoła przyjazna uczniom z dysleksją”. Nieustannie podnosi swoje kompetencje i dba o swój rozwój osobisty. Propagatorka nowych rozwiązań w edukacji – zwłaszcza pracy metodą projektu i tutoringu nauczycielskiego. Razem ze wszystkimi nauczycielami stara się tworzyć odpowiedzialny, wykwalifikowany i kreatywny zespół ukierunkowany na dobro wszystkich dzieci oraz ich wszechstronny rozwój. W wolnych chwilach najchętniej odpoczywa w różnych zakamarkach Lubelszczyzny, z której pochodzi.
Wychowawcy
Izabela Kwiatkowska
- wychowawca (klasa 0)
- nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
-
specjalista terapii ręki
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, o specjalności edukacja integracyjna i włączająca. Posiada kwalifikację do prowadzenia zajęć terapii ręki. Ukończyła kurs Ruchu Rozwijającego Metodą Weroniki Sherborne. Praca z dziećmi sprawia jej ogromną radość. U swoich uczniów chce rozbudzić ciekawość odkrywania świata oraz kształtować umiejętność samodzielnego radzenia sobie z trudnościami. Czas wolny spędza z dobrą książką historyczną lub kryminałem, słuchając muzyki z płyt winylowych. Uwielbia wędrówki po górach, najlepiej czuje się w Bieszczadach.
Karolina Senktas
-
wychowawca (klasa III)
-
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- nauczyciel edukacji informatycznej
Ukończyła studia na kierunku edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach. Rozpoczęła studia magisterskie na kierunku pedagogika, specjalność: edukacja wieku dziecięcego. Praca z dziećmi to jej pasja, która daje jej wiele radości i satysfakcji. Interesuje się również nauczaniem matematyki. W wolnym czasie uwielbia czytać książki, chodzić na siłownię oraz podróżować.
Katarzyna Kupiecka
-
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej (klasa I)
-
specjalista terapii pedagogicznej
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła nauczanie początkowe z reedukacją na Wydziale Pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej uczniów z dysleksją, ADHD i zaburzeniami zachowania pod patronatem Polskiego Towarzystwa Dyslektycznego w Wyższej Szkole Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie. Posiada uprawnienia do pracy jako terapeuta pedagogiczny. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się z innymi nauczycielami edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej (prowadzącymi klasy “0”) pracującymi w Moraczu.
Ukończyła kurs pierwszej pomocy: „Dzieci ratują życie”, posiada również uprawnienia opiekuna kolonijnego. Jest młodszym ratownikiem Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, licencjonowanym sędzią badmintona oraz instruktorem rekreacji ruchowej o specjalności fitness – nowoczesne formy gimnastyki. W wolnym czasie czyta książki, pływa, biega, a latem lubi wspinać się po górach.
Magdalena Chajęcka
-
wychowawca (klasa II)
-
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
-
specjalista terapii ręki
-
psycholog
Ukończyła studia magisterskie w zakresie psychologii ze specjalizacją: psychologia zdrowia i psychoterapia. Posiada przygotowanie pedagogiczne uprawniające do pracy w szkole. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami pedagogiki M. Montessori. Posiada kwalifikacje w zakresie nauki programowania uczniów w klasach 1-3. Ukończyła także 3 stopniowy kurs Terapii Ręki w Centrum Rozwoju Osobowości w Warszawie. W wolnym czasie uwielbia spacery z psem, spędzać czas nad wodą – łowić ryby i jeździć w terenie motocyklem.
Mariola Fatyga
-
nauczyciel języka angielskiego
Santiago Vázquez Ures
-
język hiszpański
Pan Santigo jest Hiszpanem – pochodzi z miasta La Coruña. Pracuje jako nauczyciel języka hiszpańskiego od 15 lat. Nauczanie było jego pasją od zawsze. Jestem współautorem czterech podręczników do nauki języka hiszpańskiego. Posiada zdolności interpersonalne i znajomość technik grupowych. Jest wesołym, cierpliwym, ale też wymagającym nauczycielem.
Szymon Stateczny
-
edukacja muzyczna
Absolwent Akademii muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu (specjalność pedagogika instrumentalna). Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunku socjologia specjalność doradztwo psychospołeczne oraz praca socjalna. Posiada uprawnienia wychowawcy kolonijnego. Jego pasją jest gra na skrzypcach oraz nauka gry na tym instrumencie. Od 2003 roku prowadzi własną działalność edukacyjną w zakresie nauki gry na instrumentach muzycznych oraz kształcenia słuchu. W latach 2010 – 2016 współpracował z Młodą Akademią Artystyczną oraz Przedszkolem Artystycznym Fundacji im Krystyny Rudkowskiej w Katowicach. Razem z żoną Pauliną (pianistką i wokalistką) koncertował zarówno w kraju jak i za granicą. Na swoim koncie ma kilka nagranych płyt własnych oraz we współpracy m.in. : z zespołem Przejazdem, Deus Meus czy TGD. Poza grą na skrzypcach lubi grać w petanque, tenisa stołowego i trambambule. Lubi również pływanie, jazdę samochodem oraz jazdę konno – najlepiej z dala od zgiełku miasta.
Robert Hoppe
-
nauczyciel wychowania fizycznego
-
instruktor zajęć szachowych
Magister wychowania fizycznego, magister ekonomii. Posiada dyplom trenera przygotowania motorycznego, jest instruktorem siatkówki, gimnastyki korekcyjnej oraz szachów PZSzach. Interesuje się muzyką i historią. Uprawia siatkówkę, turystykę wodną, rowerową i pieszą.
Wioletta Peter
-
religia
Małgorzata Gontarz
-
Logopeda
Jest dyplomowanym logopedą / terapeutą z kilkudziesięcioletnim stażem. To
także autorka publikacji dotyczących terapii logopedycznej, a także po prostu
przyjaciel dzieci. Pani Małgosia jest naszym długoletnim pracownikiem.W
Małym Moraczu prowadzi logopedyczne badania przesiewowe dla wszystkich dzieci rozpoczynających u nas kształcenie, a także indywidualną terapię z dziećmi, które potrzebują takiego wsparcia.
Marzena Gruczek
-
wychowawca (klasa 0)
-
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Ukończyła studia na kierunku edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach. W 2019 roku ukończyła kurs terapii ręki i zaburzeń motoryki małej, rozpoczęła również studia na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: socjoterapia. Interesuje się rozwojem psychomotorycznym dzieci oraz zaburzeniami integracji sensorycznej. W wolnym czasie uwielbia spacerować spędzać czas nad wodą i wytwarzać słodkości dla dzieci.